В Італії сімейний бізнес є традицією. Більшість італійських брендів було засноване братами, і макарони barilla не виняток. Компанія Барилла народилася в Пармі і існує вже більше ста років. Починали вони в 1877 році, як і всі, нині знамениті підприємства, з бакалійної крамнички. Де вручну, розбиваючи тісто скалками, виробляли 50 кг макаронів в день. Через 25 років вже майже сотня робітників, знову ж вручну виготовляли вісім тонн макаронів в добу. А ще через 15 років процеси були повністю механізовані, і Барилла щодня випускає 80 тонн макаронів, п'ятнадцять тонн хліба.
Навіть не дивлячись на економічну кризу в післявоєнні роки, і стрімке розвиток мережі супермаркетів hard discount в дев'яностих - основний політикою яких було « найголовніше - найнижча ціна - П'єтро Барилла не відмовляється від свого головного гасла - « Якість-понад усе»!
Але все-таки їм довелося піти на деякі поступки перед споживачем. І компанія йде на рішучий крок, знижуючи вартість своєї продукції на 10%. Залишивши якість, на колишньому, високому рівні, брати Барилла повернули назад всіх своїх вдячних покупців. І макороны барилла, ціна на які стала ще більш привабливою, вийшли на новий етап підкорення світового ринку.
Спостерігаючи за розвитком компанії Барилла можна писати підручник з підприємництва. Їх чотири основних принципу роботи можна, і потрібно застосовувати кожному, хто прагне успіху:
Звичайно, ніхто в світі не споживає стільки макаронних виробів, як італійці, але все ж цифри споживання цього продукту в Україні викликають повагу.
Навіть не дивлячись на економічну кризу в післявоєнні роки, і стрімке розвиток мережі супермаркетів hard discount в дев'яностих - основний політикою яких було « найголовніше - найнижча ціна - П'єтро Барилла не відмовляється від свого головного гасла - « Якість-понад усе»!
Але все-таки їм довелося піти на деякі поступки перед споживачем. І компанія йде на рішучий крок, знижуючи вартість своєї продукції на 10%. Залишивши якість, на колишньому, високому рівні, брати Барилла повернули назад всіх своїх вдячних покупців. І макороны барилла, ціна на які стала ще більш привабливою, вийшли на новий етап підкорення світового ринку.
Спостерігаючи за розвитком компанії Барилла можна писати підручник з підприємництва. Їх чотири основних принципу роботи можна, і потрібно застосовувати кожному, хто прагне успіху:
- Якість повинна бути вище ціни;
- Стежимо за побажаннями клієнта, і робимо те, що він хоче;
- Вдосконалюємося завжди;
- Виходимо на світовий ринок з урахуванням переваг окремих регіонів.
Звичайно, ніхто в світі не споживає стільки макаронних виробів, як італійці, але все ж цифри споживання цього продукту в Україні викликають повагу.